فایل word بازنمايي زنان در يک آگهي تجاري تلويزيوني

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل word بازنمايي زنان در يک آگهي تجاري تلويزيوني دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل word بازنمايي زنان در يک آگهي تجاري تلويزيوني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل word بازنمايي زنان در يک آگهي تجاري تلويزيوني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل word بازنمايي زنان در يک آگهي تجاري تلويزيوني :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زن در توسعه و سياست (پژوهش زنان)

تعداد صفحات :22

چکیده: در این مقاله به بررسی بازنمایی زنان در یک آگهی بازرگانی تلویزیونی پرداخته می شود. سوال اصلی در این جا چگونگی ارایه تصویر زن به گونه ای است که بازتولید فرهنگی «فنای نمادین» آنها را در جامعه به دنبال دارد. بخش بزرگی از بازنمایی ها در آگهی های تجاری زنان را در قالب نقش های کلیشه ای فرهنگی به تصویر می کشد. ما در این مقاله به مطالعه یک آگهی تجاری می پردازیم که برخلاف سایر آگهی ها، زن را در نقش های جدید به نمایش می گذارد؛ در عین حال در این شکل از بازنمایی همچنان با زنی مساله دار مواجه ایم. در اینجا سوژه ای از «زن مدرن ایرانی» بر ساخته می شود که کاملا منطبق با شرایط سوژگی «زن سنتی ایرانی» است. نتیجه آنكه علی رغم تغییرات ظاهری در زندگی زنان، همچنان زنانگی به مثابه «دیگری مردانگی» تعریف می شود.
كلید واژه: آگهی های تجاری، بازنمایی، برساختن سوژه، فنای نمادین، مطالعات فرهنگی، نشانه شناسی

لینک کمکی