فایل word سنجش انگيزه دروني و بيروني پيشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي نسبت به مسائل آموزشي و سهم اين متغيرها در تبيين پيشرفت تحصيلي آنان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل word سنجش انگيزه دروني و بيروني پيشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي نسبت به مسائل آموزشي و سهم اين متغيرها در تبيين پيشرفت تحصيلي آنان دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل word سنجش انگيزه دروني و بيروني پيشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي نسبت به مسائل آموزشي و سهم اين متغيرها در تبيين پيشرفت تحصيلي آنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل word سنجش انگيزه دروني و بيروني پيشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي نسبت به مسائل آموزشي و سهم اين متغيرها در تبيين پيشرفت تحصيلي آنان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل word سنجش انگيزه دروني و بيروني پيشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي نسبت به مسائل آموزشي و سهم اين متغيرها در تبيين پيشرفت تحصيلي آنان :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوري هاي آموزشي

تعداد صفحات :36

تحقیق حاضر در مورد یك گروه نمونه 368 نفری از دانش آموزان مقاطع و رشته های تحصیلی در شهر تهران انجام گرفت كه به روش تصادفی انتخاب شده بودند. داده های تحقیق با اجرای پرسشنامه خود- تنظیمی و نگرش سنج در مورد دانش آموزان گروه نمونه جمع آوری شد. پس از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج زیر به دست آمد:1- پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر در همه سطوح و مقاطع تحصیلی بالاتر از پسران است.2- انگیزه درونی و نگرش دانش آموزان دختر و پسر نسبت به مسایل تحصیلی در همه سطوح و رشته های تحصیلی از حد متوسط پایین تر است.3- انگیزه بیرونی در دانش آموزان رشته ریاضی و مقطع پیش دانشگاهی در حد متوسط، اما در سایر رشته ها و مقاطع تحصیلی پایین تر از متوسط است.4- تجزیه و تحلیلی داده ها نشان داد كه روی هم رفته، 12 درصد واریانس پیشرفت تحصیلی به كمك دو عامل انگیزه درونی و نگرش نسبت به تحصیل تبیین می شود. در این میان، سهم انگیزه درونی بیشتر از نگرش است و انگیزه بیرونی در تبیین واریانس پیشرفت تحصیلی سهم معنی داری ایفا نمی كند.5- اكثریت دانش آموزان نسبت به درس زبان و ادبیات فارسی اظهار علاقه مندی، نسبت به دروس ریاضیات، علوم و علوم اجتماعی اظهار بی علاقگی و نسبت به دروس زبان انگلیسی، علوم دینی و هنر اظهار بی تفاوتی كرده اند.6- كمتر از 50 درصد دانش آموزان نسبت به محتوای برنامه های درسی ابراز علاقه مندی كردند. اكثر دانش آموزان مناسب بودن روش تدریس معلمان و روابط مطلوب بین معلم و شاگرد را مورد تایید قرار داده اند.
كلید واژه: انگیزه درونی، انگیزه بیرونی، پیشرفت تحصیلی، خود- تنظیمی، نگرش سنج، متغیرهای انگیزشی، سنجش

لینک کمکی