فایل word بازاريابي صادراتي فرش دستباف ايران: بررسي عوامل موثر و آسيب شناسي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل word بازاريابي صادراتي فرش دستباف ايران: بررسي عوامل موثر و آسيب شناسي دارای 38 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل word بازاريابي صادراتي فرش دستباف ايران: بررسي عوامل موثر و آسيب شناسي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل word بازاريابي صادراتي فرش دستباف ايران: بررسي عوامل موثر و آسيب شناسي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل word بازاريابي صادراتي فرش دستباف ايران: بررسي عوامل موثر و آسيب شناسي :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بازرگاني

تعداد صفحات :38

محیط كسب و كار و تجارت، تحت تاثیر عوامل متعدد در حال تغییر و تحول است. مطالعه مستمر تحولات محیطی و دیگر عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی و صادرات كالا و خدمات و انتقال و انعكاس آن به مدیران عالی و بخش های مختلف صنعت از جمله رسالت های مهم بازاریابی است. در راستای كمك به توسعه صادرات و بازاریابی صادراتی فرش دستبافت، ضمن الگوگیری از بازاریابی فرایندی و هماهنگ، پنج عامل: مدیریت، محیط، استراتژی، بخش بندی و آمیخته بازاریابی به عنوان مهمترین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی فرش دستبافت ایران در دو وضعیت موجود و مطلوب مورد بررسی و پیمایش قرار گرفته است. با طراحی پرسشنامه در خصوص پنج عامل مذكور، پانزده متغیر اصلی و 78 مولفه مرتبط و تبیین كننده متغیرهای اصلی، از چهار گروه آماری تحقیق شامل: صاحب نظران، صادر كنندگان، وارد كنندگان فرش ایران در خارج و فروشندگان در داخل و خارج، در نظر گرفته شده است. نتایج تحقیق حاكی از تایید روابط معنی دار میان عوامل پنجگانه اصلی در تحقیق حاضر بود و فرضیات تحقیق تایید شده اند. نتایج تحقیق نشان می دهد كه پنج عامل فوق الذكر مهمترین عوامل موثر می باشند. اولویت تاثیرگذاری این عوامل عبارتند از محیط، آمیخته، بخش بندی، استراتژی و مدیریت بازاریابی صادراتی فرش دستبافت ایران. آسیب شناسی فرش دستبافت نیز حاكی از آن است كه بر اساس نظر پاسخگویان، پیرامون 5 متغیر اصلی، تفاوت معنی داری بین وضع مطلوب و موجود وجود دارد كه نشان از نارسایی در وضعیت موجود بازاریابی صادراتی فرش دستبافت در ایران می باشد. نتایج تحقیق در بر گیرنده پیشنهادات و راهكارهای اساسی برای برنامه ریزان و سیاستگذاران امر تولید و صادرات فرش دستبافت می باشد.
كلید واژه: فرش دستبافت، بازاریابی صادراتی، فرآیند، مدیریت، محیط، استراتژی، بخش بندی بازار و آمیخته بازاریابی

لینک کمکی