فایل word روي آوردهاي نوين در روان سنجي (قسمت يکم: مباني و محدوديت هاي نظريه کلاسيک اندازه گيري) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل word روي آوردهاي نوين در روان سنجي (قسمت يکم: مباني و محدوديت هاي نظريه کلاسيک اندازه گيري) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل word روي آوردهاي نوين در روان سنجي (قسمت يکم: مباني و محدوديت هاي نظريه کلاسيک اندازه گيري)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل word روي آوردهاي نوين در روان سنجي (قسمت يکم: مباني و محدوديت هاي نظريه کلاسيک اندازه گيري) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسي تحولي (روانشناسان ايراني)
تعداد صفحات :6
از پیدایش علم روان سنجی تقریبا یک قرن می گذرد. از آن زمان تاکنون، تغییرات بنیادی در نظریه های آن به وجود آمده اند و تداوم این سیر تحولی، دانش روان سنجی را به سوی تکامل رانده است. با آنکه تهیه و تفسیر تست ها بر پایه نظریه های جدید و پیشرفته از فعالیت های عمده و مهم روان شناسان و متخصصان تعلیم و تربیت به شمار می آید، متاسفانه اصول آنها هنوز برای کاربران و حتی بسیاری از متخصصان اندازه گیری در کشور ما به درستی شناخته شده نیست و بیشتر کتاب های اندازه گیری و سنجش و نیز راهنمای اجرا و تفسیر تست ها هنوز بر پایه نظریه کلاسیک تست قرار دارند. بنابراین، تلاش شده است تا با استناد به آثار مختلف- در سلسله مقاله هایی که از شماره حاضر آغاز می شوند- به معرفی و توصیف این نظریه ها پرداخته شود. برای درک بیشتر نظریه های جدید و علل پیدایش آنها، در این مقاله مبانی نظری، مشکلات و محدودیت های مدل های کلاسیک اندازه گیری توصیف شده است.
كلید واژه: