فایل word تخمين مدل رياضي دوره تاخير اشتعال در يك موتور كوچك ديزلي پاشش مستقيم

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل word تخمين مدل رياضي دوره تاخير اشتعال در يك موتور كوچك ديزلي پاشش مستقيم دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل word تخمين مدل رياضي دوره تاخير اشتعال در يك موتور كوچك ديزلي پاشش مستقيم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل word تخمين مدل رياضي دوره تاخير اشتعال در يك موتور كوچك ديزلي پاشش مستقيم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل word تخمين مدل رياضي دوره تاخير اشتعال در يك موتور كوچك ديزلي پاشش مستقيم :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشريه بين المللي مهندسي صنايع و مديريت توليد (فارسي)(نشريه بين المللي علوم مهندسي)

تعداد صفحات : 8

دوره تاخیر اشتعال بر اشتعال های بعدی، عملكرد و كارآیی موتور نقش بسزایی دارد. تعیین طول این دوره همواره از مشكلاتی بوده كه در كنترل احتراق و طراحی موتور وجود داشته است. با استفاده از یك موتور كوچك دیزلی پاشش مستقیم در قالب طرح آزمایش كامل فاكتوریل اثر پارامترهای كاری موتور مانند دور در 5 سطح، بار 4 سطح و زمان پاشش سوخت در 5 سطح انجام گرفت. در این تحقیق پارامترهای احتراق موتور مانند دمای داخلی سیلندر، نرخ حداكثر گرمای آزاد شده، فشار حداكثر، نرخ فشار حداكثر و شتاب فشار حداكثر سیلندر بر تاخیر اشتعال استاتیكی و دینامیكی اندازه گیری شدند. دمای داخلی سیلندر، دور موتور و نرخ حداكثر گرمای آزاد شده بیشترین تاثیر را بر تاخیر اشتعال داشتند. پارامترهای بار، فشار حداكثر، نرخ فشار حداكثر و شتاب فشار حداكثر تاثیر معنی داری بر تاخیر اشتعال نداشتند. تجزیه و تحلیل رگرسیون تك متغیره نشان داد كه پارامترهای درجه حرارت، نرخ حداكثر گرمای آزاد شده، سرعت موتور و زمان پاشش سوخت بیشترین همبستگی را با تاخیر اشتعال دارند. در این تحقیق مدل های ریاضی تاخیر اشتعال دینامیكی و استاتیكی تك متغیره و چند متغیره بر حسب پارامترهای درجه حرارت، سرعت موتور و حداكثر گرمای آزاد شده به دست آمد. بهترین مدل ارایه شده مدل تاخیر اشتعال استاتیكی با ضریب همبستگی 0.90 و حداكثر خطای 1.32 ms است. آزمون های كفایت مدل نشان می دهد كه مدل به دست آمده كاملا خطی بوده و تك تك پارامترها نقش موثری در مدل دارند. این مدل جدید بوده و به نظر می رسد مدل های ارایه شده بوسیله محققان قبلی نسبت به مدل به دست آمده، تاخیر اشتعال را در موتورهای دیزلی كوچك با سوخت پاشش مستقیم دقیق پیش بینی نمی كند.
كلید واژه: موتورهای كوچك دیزلی، تاخیر اشتعال، مدل ریاضی

لینک کمکی